Всесвітній мандрівник та винахідник Жуль Верн!

Знаменитому всесвітньому мандрівнику та винахіднику Жулю Верну - 190 років від дня народження!
Наші читачі завітали до бібліотеки на книжковий дайвінг з цієї нагоди.
Ми дізнавалися цікаві факти із життя письменника, знайомилися з його літературними здобутками. А їх, повірте, чимало! Бо якщо зібрати всі твори Жуля Верна вийде бібліотека із 120-130 томів. 
Діти відкрили для себе, що Жуль Верн залишив слід не лише в літературі, а й в науці. Здебільшого винаходи, які романіст вигадав для своїх творів, пізніше стали реальними.

Надзвичайно приємно, що автор завжди з любов'ю ставився до свого читача.
"Я не напишу жодної сторінки, жодної фрази, що їх не змогли б прочитати діти, для яких я творю і яких я дуже люблю" - писав видатний французький письменник.
Він зізнавався: "...Мої читачі є моїми пасажирами, і мій обов'язок - дбати про те, щоб вони повернулися з плавання задоволеними..."







Немає коментарів:

Дописати коментар